.

Platba a Doprava

Způsoby plateb
 
Platební kartou předem (online přes internet)
Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
 
Bankovním převodem
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet. Po obdržení platby odesíláme zboží  vybraným způsobem. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.
 
Objednávky budou zpracovány do 48 hodin (v pracovní dny) od přijetí platby na náš účet.
 
Dodací lhůta je obvykle 4 až 6 pracovních dnů. U vybraných produktů může být dodací lhůta 1 až 2 týdny od zpracování.
 
Naším cílem je vyřídit Vaši objednávku co nejdříve.
 
 
Způsoby dopravy
 
Osobní odběr – Zdarma
Osobní odběr je možný v Olomouci, Ostružnická 29, 779 00 v naší prodejně.
Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti nebo kartou na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
Pro nákup objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru emailem.
 
Zásilkovna
cena za dopravu: 65 Kč
Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna.
Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky Vám na uvedený email přijdou informace o odeslání včetně čísla zásilky. Kde se Vaše zásilka nachází si můžete zjistit zde.
Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude Vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
 
Česká pošta - Balík Do ruky 
Cena za dopravu: 95 Kč
Objednané zboží je doručeno prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík.
Standardní dodání je do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
Kde je Váš balíček si můžete ověřit v online systému české pošty zde.
V případě, že nejste v době doručení na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
Objednávku je třeba uhradit před odesláním bankovním převodem nebo kartou přímo na našem e-shopu.
Věnujte pozornost stavu doručené zásilky a jejího obalu, zda je neporušený a není jakýmkoliv způsobem opravovaný např. lepicí páskou s jiným potiskem. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
 
 
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde